Customer Operations

Konsten att ha nöjda kunder och hålla kostnaderna nere

Att ansvara för Customer Operations är att hitta en balans mellan att ha nöjda kunder, följa KPI-er och hålla kostnaderna nere. Video är ett bra sätt att på samma gång ha nöjda kunder, snabbt lösa olika frågor och spara pengar,

Customer Onboarding

Hur du tar ombord dina nya kunder sätter tonen för hela den fortsatta relationen. En bra process introducerar kunderna till ditt företag och hur man använder dina produkter och tjänster. Oftast använder man sig av återkommande mejl för att steg för steg introducera kunden. Videor är en viktig del i processen. Är du intresserad, kontakta gärna oss.

Explainer videos

Se till att det är lättare för kunden att hitta informationen själv än att kontakta kundtjänst. Video är den mest populära formen för att hämta information och särskilt när den är både informativ och underhållande. Det viktigaste är dock att kunden snabbt får den information man söker. Är du intresserad av explainer videos så kontakta oss.

Utbilda återförsäljare och partners

Många företag arbetar med återförsäljare eller partners. En viktig del i relationen är att erbjuda utbildning av dina produkter och tjänster. Utbildade kunder säljer mer och ger bättre service och du når slutanvändarna. Vi tar fram filmer och erbjuder IT-lösningar så dina kunder kan utbildas.  Oavsett vilket, kan vi hjälpa till.

Video gör kunder nöjdare och håller kostnader nere

Hur ser er kundresa ut? Video är ett utmärkt sätt att välkomna nya kunder och ge information om dina produkter och tjänster. Helst ska kunden hitta informationen själv innan kundtjänst kontaktas. Vi tar fram koncept för hela kundresan. Kontakta oss om du vill veta mer vad vi gjort och hur vi kan hjälpa till.

LÅT OSS KOMMA I KONTAKT!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt